tirsdag 22. mai 2012

GRØNN JUICE

Er du ikke så glad i å spise salat, hva med å drikke det.


Får jeg ikke mat hver tredje eller fjerde time blir jeg gretten eller svimmel. Om jeg har skikkelig dårlig tid eller det er under en time jeg skal trene eller jeg skal spise en bedre middag senere på kvelden.
Smack-smack-smack og jeg har en rask middag.
Er du "into raw food, you would like this".

Du trenger:


3 Stangselleri
1/5 isbergsalat
1/3 eple
1/5 agurk
1/2 mango
1 spiseskje ingefær
1 liten neve solsikkekjerner (frø)
1 glass kaldt vann


Fjern skallet på frukten/grønnsakene som har skall.
Del alt opp i mindre biter.
Finn frem en blender.
Hell oppi vannet først, deretter det myke, avslutt med det harde.
Sliter blenderen med å gå rundt, spe på med mere vann.


                                       PS! Ingen dyr døde under denne produksjonen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar